i hurt u,but i thank u!what a fucking tale!
so ridiculous!
eventually i'm the leading role in this soap opera
and what kind of emotion when i told u that i don't need u and i don't love u ?
 
你的眼淚是什麼顏色的
是那天一樣的黑夜
還是路邊太陽光的顏色
 
我失去了
我得到了
我失去了
我得到了
 
我睡著了
  
痛夠了 就醒了
我們 好像好像
我們 好像好像
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
所以 你愛上的 是你自己
所以 我不愛的 是我自己

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Ashley Hsu 的頭像
    Ashley Hsu

    Lucid Dream

    Ashley Hsu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()